vineri, 23 mai 2008

Ultimul orar


Dragilor, nu mi-a venit nici mie sa cred cand in noaptea asta (e deja vineri, 23 mai, ora 01.02) am gasit prin dosarele mele o foita cu ultimul orar. Si am trecut chiar si datele ultimei saptamani de scoala. Iata si dovada ca ultima zi a fost 21 mai. Deci amintirile nu m-au inselat. Priviti-l cu atentie si poate va aduceti aminte la care din ore ati chiulit cel mai mult. Daca nu recunoasteti, nu-i nici o problema. Vom vedea in catalog. Sa aduceti cu voi scutiri medicale.
Chiar, nu-i lasati pe copii sa citeasca acest text. Ei nu trebuie sa stie ca noi am mai si chiulit la unele ore.


PS: Florina si Bazil au lista aproape completa (cine vine la scoala, cine vine si seara) dar mai trebuie sa mai dam vreo doua telefoane. Cred ca maine veti putea citi lista intreaga.

LATER EDIT
Ca sa vedeti coincidenta: dupa orarul de mai sus reiese ca vinerea, de la ora 11.00 la ora 13.00 aveam matematica cu domnul diriginte Amalinei. Iar intalnirea noastra de la scoala, pe data de 6 iunie, tot intr-o vineri, cred ca va incepe tot pe la 11.00, chiar daca ne vom aduna mai devreme.

Niciun comentariu: