duminică, 11 mai 2008

A aparut si un sponsor

Cred ca suntem pe drumul cel bun, din moment ce am reusit sa atragem si un sponsor. Daniel Pantiru (care semneaza Panti), tocmai de la Gura Humorului Campulung Moldovenesc, ne anunta intr-un comentariu la textul O amintire pentru domnul diriginte ca se ocupa el de chestiunea in cauza:

"Da, e o ideee excelenta si avand in vedere ca firma mea cu asta se ocupa, voi sponsoriza eu o rama foto digitala."

Pentru cei care nu-si mai amintesc, Panti a fost coleg cu noi vreo doi ani, pana in clasa a VIII-a. Dar a facut in asa fel incat sa nu-l uitam. Aici are un mare merit Nic. Pentru cei care nu l-au cunoscut, le spun ca n-au pierdut nimic deoarece vor avea timp sa-l cunoasca la petrecerea de pe 6 iunie. Mai bine mai tarziu, decat niciodata.

LATER EDIT

PS: Dragilor, iar am incurcat borcanele, de fapt orasele. Doar stiti ca eu n-am fost tare la geografie. Ii promit lui Panti ca voi scrie de 100 de ori "Campulung Moldovenesc".

Niciun comentariu: