sâmbătă, 3 mai 2008

La Bolta Rece, in crama


Bazil ne anunta ca intalnirea de dupa-amiaza de la Bolta Rece, incepand cu ora 16,00, va avea loc in crama, deoarece restaurantul este ocupat. Calin a rezervat o masa pentru noi.

LATER EDIT

Calin are o propunere pentru noi. O puteti citi pe forum.

Apropo, Calin este unul dintre cei mai activi organizatori, dar am considerat ca este mai bine sa nu-i facem public numarul de telefon pentru a-i proteja activitatea profesionala. Cand ai viata unui om pe mainile tale este greu sa mai raspunzi la telefon.

Hai sa va spun un secret despre mine: in curand ma voi imbogati. S-ar putea sa devin mai bogat decat Ion Tiriac. De cand mi-am afisat adresa de email primesc zilnic cel putin 10 mesaje prin care sunt anuntat ca am mosteniri prin tari africane de pe la tot felul de unchi si matuse (nu e vorba de matusa Tamara), ca pot sa pun mana pe o afacere cu diamante, ca ma asteapta nu-stiu-ce bani intr-un cont din Tara-lui-Papura-Voda si asa mai departe. Asa ca daca vreti sa deveniti miliardari peste noapte, faceti ca mine.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Uf! Ce pacat ca nu am reusit sa fiu prezenta, dar credetima ca numai faptul ca sunt de garda m-a tinut departe de voi....cred ca a fost minunat. Si LEO...aspept comentarii...

Leonard Relea spunea...

Buna Marina. Vin si comentariile imediat.