marți, 27 mai 2008

Calin a fost ziarist

Astazi am o informatie senzationala: Calin a fost ziarist. Norocul lui ca a renuntat la timp si a invatat o meserie, lucru pe care ar trebui sa-l fac si eu, daca nu as fi irecuperabil din acest punct de vedere.
Va intrebati acuma, probabil, cand a fost Calin ziarist. Mai tineti minte publicatia "TRIMBITA suporterului" - primul si ultimul numar? Tiparita (sau ma rog, multiplicata la xerox) cu ocazia meciului pe care l-am jucat cu profesorii pe 27 mai 1988. Calin este autorul. Daca vreti sa o recititi, priviti mai jos.










Ii recunoasteti pe cei din fotografia de mai sus? Cine da raspunsul corect primeste un premiu... surpriza! Lasati raspunsurile in sectiunea de comentarii.

Un comentariu:

Catalin Nicoara spunea...

Bravo Leo ! ce amintiri frumoase...imi amintesc ca si eu eram prin tribune.
..Peruca aia pe care o porti.. nu-i cumva cea pe care o foloseam pe la petreceri ? HA,HA iar pe tine te-am recunoscut dupa parul de pe picioare....

Pe curand !
NIC