joi, 15 mai 2008

Aurora ne transmite un salut de pe Valea Bistritei

Aurora Marcutanu ne transmite un salut de pe Valea Bistritei, fiind la fel de emotionata ca si noi:



Emotii ca voi toti simt si eu, desi am petrecut mai putin timp impreuna, dar poate clipe din cele mai frumoase. Ma bucur mult ca ati avut aceasta initiativa si ca puneti mult suflet.
Acesti ani au trecut foarte repede. Sunt economist si de la terminarea facultatii am ocupat diverse functii la Compania Nationala a Uraniului-Sucursala Suceava, la Crucea, langa Vatra Dornei, pe Valea Bistritei. La Brosteni, tot pe Valea Bistritei, am o casa unde locuiesc impreuna cu fetita mea, Irina, care este in clasa a treia. Avem si un apartament la Iasi. Am calatorit foarte mult si in tara si in strainatate, am multe studii (doctorat, expert, etc.), mi-a dat Dumnezeu de toate, multe bucurii si multe incercari, mai multe decat am meritat, de aceea acum incerc sa-i multumesc.


O asteptam cu nerabdare alaturi de noi pe 6 iunie.

LATER EDIT

Bazil vine cu o idee foarte buna. Cititi pe forum.

Niciun comentariu: