sâmbătă, 26 aprilie 2008

"M-au invadat sute de amintiri"


Am primit urmatorul mail de la Marina (Popovici) Deeb. Ce pot sa spun? A reusit sa sintetizeze in cateva fraze ceea ce probabil ca toti simtim. Dar mai bine cititi:


Am fost foarte emotionata cand am intrat pe site-ul nostru. Dintr-o data m-au invadat sute de amintiri, mi s-a facut ''pielea de gaina" in ciuda faptului ca temperatura la noi in HAIFA era 44 grade. Am pierdut legatura cu voi ... colegii mei de vreo 20 de ani. Ceva timp nu? In urma cu 2 ani m-am reintalnit cu Razvan Bandac, Lidia Gaiginschi si Calin Coca. Si dintr-o data am redevenit pustoaica de 18 ani. Cred ca perioada cea mai frumoasa din viata noastra este perioada de liceu si peste ani ne reamintim doar lucrurile placute... mi-au dat lacrimile cand am vazut clip-ul cu dirig-ul Amalinei.... poate si din cauza ca sunt atat de departe de voi....


Va trimit cateva poze.. asa suntem acum... dorul de meleagurile natale nu ma paraseste nici o clipa.... Este extraordinara ideea voastra de a ne intalni dupa 20 de ani.... numai ca pentru mine este imposibil sa parasesc spitalul in iunie cand inca mai sunt programe de reabilitare pt pacienti. In Romania incepusem oftalmologie.... aici am putut sa prind doar ...balneoreumatologie.... sau rehabilitation s-ar spune. Cred ca cer prea mult sa schimbati data prin iulie... luna in care cam toti ies in concediu... M-ar bucura extraordinar sa va reintalnesc.


Sunt convins ca ne putem intalni atunci cand vii in tara. E suficient sa dai un semnal mai intai. Iar spatiul acesta virtual ar putea deveni un instrument bun pentru a ne gasi intre noi.

Niciun comentariu: