miercuri, 30 aprilie 2008

Adi Gorea ne-a gasit

Ultima ora: Adi Gorea ne-a gasit.
In aceasta dimineata am primit un raspuns la unul dintre mailurile trimise spre destinatii mai mult sau mai putin cunoscute. De data aceasta era chiar Adi Gorea, colegul nostru, care ne spune ca se afla de doi ani in Canada, la Montreal.
In rest, il las pe el sa revina cu alte povesti pe forum sau intr-un comentariu, sa ne spuna daca ii rezervam un loc la Marea Intalnire de pe 6 iunie. Sau poate iesim la o bere cu o alta ocazie.

Offtopic: Maine e 1 mai si trebuie sa sarbatorim. Si din cate imi aduc aminte nu e vorba de Ziua proletarului.

LATER EDIT

Dragilor, am primit astazi la pranz un mail care "mi-a starnit fluturi in stomac". Nu radeti. N-o sa cititi de doua ori in viata asa ceva. Il voi publica mai tarziu. Deocamdata trebuie sa-mi revin din emotie.

Niciun comentariu: