duminică, 15 iunie 2008

Diana: "Lumea inca nu si-a revenit din bucuria revederii"


Vad ca lumea inca nu si-a revenit din bucuria revederii. Zilele trecute m-am intalnit cu Lacramioara care era super incantata de petrecere, am vorbit cu Florina si Bazil ... si am observat ca toata lumea, la unison, a fost impresionata de intilnire. Daca au fost incantati si profesorii... inseamna ca s-a realizat ceva impresionant, pentru care va multumesc inca o data.
BRAVO VOUA, ORGANIZATORILOR !!!
Fara voi... nu ajungeam sa vorbim despre o revedere dupa 20 de ani asa de reusita.

Diana (Dumitras) Ciolacu

Un comentariu:

Anonim spunea...

Diana, ma bucur sa te vad in poze! Si eu va felicit pe toti pentru asa o intilnire. Daca eram in tara, veneam si eu, chit ca nu le am cu matematica...
Frumoase poze si amintiri!