joi, 12 iunie 2008

Bazil: "Am facut un chef ca la 18 ani"


Am asteptat cateva cuvinte de la fiecare referitoare la Marea Revedere de vinerea trecuta. Pana acuma am primit doar doua mesaje. Asa ca voi incepe prin a posta concluziile lui Bazil (unii deja le stiti).


Mesaj catre popor,


Impreuna am facut un chef ca la 18 ani (sa mai spuna careva ca avem 20 ani de la terminarea liceului - parca nu a trecut decit o saptamina de la ultima petrecere din liceu). Eu m-am simtit fenomenal, azi este luni si inca nu mi-am revenit din oboseala (simbata spre duminica am fost la nunta in care Pantiru a fost nas). Am vorbit cu Panti si el o sa faca un dvd grosier cu filmarile si fotografiile lui. Mi le va aduce mie iar eu sper sa reusesc sa ma intilnesc cu voi care mai aveti poze sa mi le dati. Apoi Nic sau Leo vor coagula tot materialul si vor face dvd-le finale.
Multumesc ca ati participat cu totii cu placere la intilnire si mai tinem legatura.


Bazil Crivoi

Niciun comentariu: