duminică, 17 ianuarie 2010

Am schimbat prefixul

Dragilor, va anunt ca de cateva minute am intrat in a doua jumatate a vietii. Bine, nu-i obligatoriu ca cea de a doua jumatate sa fie egala cu prima. Poate fi mai lunga, c-asa-i in tenis.... pardon, in viata!
Trebuie sa recunosc ca eu asta mi-am propus desi se spune: "ai grija ce-ti doresti ca s-ar putea sa se intample". Nu tineti cont de asta. Mai bine sa se intample ceea ce va doriti decat sa regretati ca n-ati avut curajul sa intindeti mana si sa va cuprindeti visurile in palme.

Da.... am schimbat si eu prefixul....

Si acum, in buna traditie a acestui blog: ca dedicatie Dire Straits - Sultans of Swing



PS: Va multumesc tuturor pentru momentele exceptionale pe care le-am petrecut impreuna; va multumesc pentru anii care au fost si pentru cei care vor veni.

Niciun comentariu: